1-700-50-56-50

מתחם קרבות חץ וקשת

מתחם קרבות חץ וקשת 

הדרך המושלמת לשחרר את העובדים או את החברים במשחק מרגש וחדשני עם ציוד ברמה הכי גבוהה שיש. המשחק מבוסס על משחקי הדמיית לחימה המתבצעים ע”י ירי בחץ וקשת עם קצה רך על החץ. המשחק הוא משחק אסטרטגי של לחימה בין קבוצות. בתחילת הפעילות יעברו המשתתפים תדריך על עולם החץ וקשת ויתחלקו לקבוצות של עד 10 משתתפים בקבוצה. לאחר מכן יעלו על ציוד מיגון (אפוד ומסיכה) ויחד עם המדריכים יעברו אימון ירי. כל שחקן יתנסה בירי של חץ על מנת להגיע מוכן לקרב.

בהמשך יקבל כל שחקן קשת מקצועית ושתי הקבוצות ימתינו בדגלי ההתחלה לשריקת הפתיחה. המטרה היא לפגוע בשחקני הקבוצה היריבה ובמטרות השונות שמפוזרות במגרש. כל פגיעה תזכה את הקבוצה בנקודות. מיועד למבוגרים ונוער מגיל 10 ומעלה.

מומלץ לשלב את הפעילות עם מגוון האטרקציות בפארק אתגרים אדרנלין חולון.

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת JR4A9381 מתחם קרבות חץ וקשת

הפעלות וימי גיבוש לימי כיף עם קבוצת אדרנלין בשטח

חברת אדרנלין בשטח מפיקה אירועים לימי כיף כבר מעל 20 שנה. באדרנלין יש אפשרות לקיים את האירוע בפארק האתגרים של אדרנלין באחד או יותר מתוך עשרה מתחמי פעילות אתגריים. פארק אקסטרים באווירה של טבע במרכז הארץ עם דגש על מקצועיות וניסיון עשיר של צוות העובדים באדרנלין בשטח, לתכנון והפקת אירוע בלתי נשכח. פארק אתגרים חולון הוא המקום המתאים לאלה שרוצים לקיים אירוע בלתי נשכח, מי שמבקש אירוע שונה, לא עוד אירוע במועדון, מי שרוצה שידברו על האירוע שלו שנים אח”כ. בפארק אתגרים ניתן לקיים התכנסות לפני ו/או אחרי הפעילות ולחגוג בדיוק כמו שחלמתם. 

נהוג לקיים ימי כיף לחברות או לצוות העובדים וההנהלה מעת לעת. פעילות ימי כיף לחברה מחזקת את רוח הצוות ומעלה את המורל בחברה. מידי פעם, חשוב לשבור את השגרה ולקיים פעילות מהנה. תכנית יום כיף לחברות של חברת אדרנלין בשטח היא תכנית מיוחדת המאפשרת לכולם ליהנות, להשתובב ולהכניס רוח חדשה ומגבשת בין חברי הצוות. כאשר צוות העובדים מבלה יחד ונהנה מפעילות משותפת, התוצאה היא הגברת המוטיבציה ותחושת השייכות לארגון.

 

 

 
חייגו