1-700-50-56-50

יום כיף אתגרי – איך להוציא את המיטב מהעובדים בימי כיף

יום כיף אתגרי – איך להוציא את המיטב מהעובדים בימי כיף

אחת השאלות הנפוצות בתכנון ימי כיף לעובדים, היא איך ניתן לבחור פעילות מתאימה, מתוך המגוון הרחב שאנו מציעים אצלנו ב”אדרנלין”?
אנחנו מציעים להסתכל על זה מזווית אחרת, ולחשוב איזו פעילות ביום כיף אתגרי תוציא מהעובדים את המיטב, באדרנלין בשטח אנו מציעים לכם ולעובדים שלכם יום כיף אתגרי מיוחד ולא בנאלי.

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת IMG-20180205-WA0128-500x375-1 יום כיף אתגרי - איך להוציא את המיטב מהעובדים בימי כיף אירועי בנות מצווה אירועי בני מצווה בלוג הפעלות ליום הולדת חגיגות בר מצווה יום הולדת אתגרי ימי גיבוש ימי כיף ימי כיף לעובדים לייזר טאג סדנאות מנהלים פיינטבול פעילויות לילדים

יום כיף אתגרי התאמת הפעילות לעובדים

אז איך אפשר לתכנן יום כיף, שיוציא את המיטב מצוות העובדים שלכם? השלב הראשון הוא להגדיר את אופי הקבוצה.
האם הצוות שלכם תחרותי או מעדיף פעילות בה כולם תורמים את חלקם באותה המידה? האם הם אוהבים אדרנלין או מעדיפים אווירה רגועה ושלווה? מה לגבי שילוב הומור בפעילות?

אחרי שתצליחו לענות על השאלות הללו, קל יותר להתקדם לשלב השני. בשלב זה תצטרכו לבחור פעילות בהתאם לאופי
הקבוצה וכאן אנו ממליצים להיעזר ברשימה הבאה:

● פעילות תחרותית – אם מדובר בקבוצה בעלת אופי תחרותי, אנחנו ממליצים להתמקד בפעילויות שכוללות משימות קבוצתיות ותחרות בין יחידים, כגון ירי בחץ וקשת, משחקי לייזר טאג ופיינטבול, יום כיף אתגרי הכולל פעילות תחרותית שיכולה להתאים גם כאשר מדובר בקבוצה גדולה שלא כולם מכירים היטב אחד את השני ואז התחרות נותנת לכל אחד את המקום שלו וחושפת בו צדדים שלא נראו קודם.

● פעילות אקסטרים – פעילות זו יכולה להתאים לקבוצה קטנה ומגובשת, שכבר יצאה כמה וכמה פעמים לימי כיף ביחד,
ומחפשת משהו שונה ומלא אדרנלין. במקרה הזה כדאי לשקול פארק חבלים מקצועי, קארטינג, טיולי רייזרים וקיר טיפוס מקצועי.

● פעילות הומוריסטית – מי אמר ש יום כיף חייב להיות רציני? אפשר לערוך תחרויות ופעילויות מהנות תוך שילוב הומור וכך לגרום לעובדים להיפתח, להשתחרר ולהכיר טוב יותר אחד את השני.

● פעילות בעלת ערך מוסף – אם אתם מגיעים עם צוות רציני שאוהב להשקיע גם מחוץ למשרד, או שאתם מחפשים פעילות שתשאיר חותם, כדאי לשקול את אחת הסדנאות שלנו, כמו סדנת מנהיגות, הישרדות או סדנת O.D.T. דברו אתנו ונדאג להתאים לכם סדנה עם ערך מוסף.

יום כיף באדרנלין בשטח הינו חוויה מעצימה וייחודית ומומלצת לכל האנשים המחפשים יום אחד עם הרבה הרבה כיף 
בואו לאדרנלין בשטח ליום כיף 

לכל מי שמחפש יום כיף לעובדים שלו או אפילו למשפחה מוזמן להגיע אלינו לחוויה חד פעמית

באדרנלין אנו מתמחים בתכנון ימי כיף בהתאם לאופי הקבוצה ומספר העובדים. אנו מזמינים אתכם ליהנות מיום עשיר בחוויות ולצבור כוחות שילוו אתכם גם הלאה.

לקבלת פרטים נוספים חייגו 1700-50-56-50 או מלאו פרטים בטופס המצורף

 

יכול לעניין אותך

יום כיף לקבוצות לחברות

ימי כיף לקבוצות

ימי כיף לקבוצות יום כיף לקבוצה גדולה, ימי גיבוש חברתי, ימי גיבוש לקבוצות וארגונים בין אם זוהי קבוצת ילדים בתנועת נוער, עובדים במקום עבודה, או

קרא עוד »
יום הולדת לילדות

יום הולדת באדרנלין

יום הולדת באדרנלין יום הולדת – בחירת הפעילות המתאימה יום ההולדת של הילד או הילדה מתקרב ואתם ההורים, “שוברים את הראש” בחיפוש אחר רעיונות מקוריים.

קרא עוד »
לייזר טאג יום כיף

יום כיף לעובדי חברה

יום כיף לעובדי חברה לכל עובדי חברה מגיע לפחות יום כיף אחד במהלך השנה. ימי כיף הם הדבר הכיפי ביותר עבור עובדים, מסוג הימים שמותר

קרא עוד »

ימי הולדת למתבגרים

ימי הולדת למתבגרים כשהילדים נכנסים לתקופת ההתבגרות הלא פשוטה, יותר ויותר מתקשים ההורים לתקשר עמם ולמצוא את הדרך לרצות אותם. קושי זה מתבטא כאשר מתכננים

קרא עוד »
חייגו