1-700-50-56-50

יום גיבוש לצוות קטן

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת יום-גיבוש-לאגד-3.12-10.jpg00-7 יום גיבוש לצוות קטן בלוג הפעלות ליום הולדת ימי גיבוש ימי כיף ימי כיף לעובדים סדנאות מנהלים פיינטבול

יום גיבוש לצוות קטן

יום גיבוש מיוחד לצוות שלכם

ימי גיבוש הם דבר שכיח מאוד בשוק התעסוקה בארץ ובכלל ויתרונותיהם רבים ומגוונים. 

אם אתם מחפשים יום גיבוש לצוות קטן תשמחו לגלות שתוכלו לקבל כתוצאה מכך מספר תוצאות חיוביות לעסק שלכם- קירוב בין העובדים השונים בעסק, במיוחד אם כל אחד עסוק במשימותיו ביום יום במהלך העבודה ופחות יוצא להם להכיר אחד השני, העלאת תחושת הסיפוק של העובדים בחברה והידיעה שבעלי החברה חושבים עליהם תמיד ומעוניינים לייצר להם חוויות משמחות מעבר או במקום שעות העבודה, וכמובן זהו דבר שתמיד יגרום ויעזור לשימור עובדים איכותיים.

כתוצאה מיום גיבוש לצוות קטן איכות העבודה עולה, טיב היחסים בין העובדים משתפר וכמו שכן הערכתם כלפי המעסיק ומקום העבודה ורצונם להמשיך להשקיע בו, כפי שמשקיעים בהם. 

 

מבחר פעיליות לצוות שלכם 

בחירת הפעילות לצוות שלכם אינה דבר של מה בכך, חשוב לשים לב לכמות המשתתפים והאם הפעילות מותאמת לכמות, שכן כמות לא מתאימה לפעילות יכולה לפגוע בהנאה.

כמו כן יש לשים לב לאופי הפעילות, אם נמצאים אצלכם בצוות אנשים האוהבים פעילויות אתגריות או יותר רגועות, ולהכין את יום הגיבוש בהתאם. 

במידה ואתם מתכננים יום גיבוש לצוות קטן האפשרויות שעומדות בפניכן כמעט בלתי נגמרות: 

חדרי בריחה עם נושאי סיפור שונים, קיר טיפוס, קרבות לייזר טאג, פיינטבול אתגרי בחוץ כדי להעלות את הדופק ואת המרץ, פעיליות חץ וקשת, מגוון סדנאות עם תחומי עניין שטרם גילתם ואולי בעקבותיהם תתחילו לגלות ועוד. 

לאור ההיצע הרב חשוב לשים דגש על בחירת המקום שיידע להעביר לכם את הפעילות בצורה האיכותית והכיפית ביותר, כמו גם במחירים משתלמים ואטרקטיבים. 

 

יום גיבוש לצוות קטן באדרנלין בשטח- פארק אתגרים בפריסה ארצית

אצל אדרנלין בשטח תוכלו לארגן יום גיבוש לצוות קטן כפי שרציתם, צוות המקום יספק לכם מגון פעיליות מאתגרות ומהנות אשר מיועדות במיוחד לצוותי גיבוש- פיינטבל, קיר טיפוס, משחקי לייזר טאג ועוד, הפעילויות מכילות בתוכן הרבה הנאה, מרץ והתלהבות, ויגרמו לבונדיג מיוחד בין חברי הקבוצה. 

אצל אדרלנין בשטח תמצאו את המתחמים הטובים ביותר לפעילות אתגרית, צוות מקצועי המיומן בהעברת פעילויות ליום גיבוש לצוות קטן, ועם השירות הטוב ביותר.

יכול לעניין אותך

ימי גיבוש לחברות

יום גיבוש לחברות כמעט בכל חברה, ארגון ואפילו משרד קטן במיוחד, מתקיים אחת לשנה יום גיבוש. ימי גיבוש לחברות הם דבר חשוב במיוחד לטובת תפקוד

קרא עוד »

אטרקציות לפסח

אטרקציות לפסח מתכננים פעילות לפסח עם הילדים? זה הזמן להכיר ולגלות את שפע הפעילויות האטרקציות של אנדרלין בשטח. פארק פעילויות אתגריות לילדים ולכל המשפחה. חופשת

קרא עוד »
חייגו