1-700-50-56-50

הפקת אירועי חברה

אירועי חברה בכיף עם אדרנלין

כאשר אתם סומכים על חברת הפקת אירועי חברה שתטפל באירועים שלכם, יש לכך יתרונות מובהקים כמו העובדה שאינכם צריכים לנחש עוד לגבי הצלחת האירוע. מעבר לכך, עבודת ההפקה, אשר הינה בדרך כלל מורכבת ומסובכת כבר אינה נופלת עליכם, ואתם יכולים להגיע לאירוע כאחרון העובדים ולהנות מיום כיפי, מגבש וחוויתי.

הפקת אירועי חברה הינה המומחיות של חברת אדרנלין. אנו יודעים לעשות את עבודתנו לשביעות רצונם של לקוחותינו. אנו משאירים לכם רק את הדרישה להגיד ולספק לנו את רצונותיכם במדויק,  כך שנוכל לתפור את אירוע החברה בדיוק למידותיכם.

יתרונות שיתוף הפעולה עם חברת הפקת אירועי חברה

חלק מהיתרונות של שיתוף פעולה עם חברת ניהול אירועים מקצועית כוללים: גישה לספקים המוכשרים והמקצוענים ביותר בתחומם, תכנון מעולה ממוקד לקוחות או משתתפים, קיום צוות של מומחים מסור שיודע מה אתם רוצה ואיך לעשות זאת, אספקת רעיונות חדשים, רעננים וחדשניים אשר יכולים להפתיע אתכם.

חברת הפקת אירועי חברה מקצוענית לא רק שתתאמץ עם תכנון האירועים, אלא גם תפעיל את מירב המאמצים שהאירוע יהיה מוצלח הן לעובדים והן למנהלים. כמו כן, החברה תרצה להבטיח את מעמדם כקובעי מגמות בתעשייה, כך שמשלבי התכנון ועד לביצוע האירוע, צוות המומחים יעבוד קשה כדי להגשים את היעדים שנקבעו ביום האירוע, תוך כדי יצירתיות ומחשבה על כל פרט. סביר להניח שבסוף האירוע העובדים יישארו עם טעם של חוויה ורצון לעוד ימי כיף ואירועים.

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת iStock_1195083610 הפקת אירועי חברה בלוג הפעלות ליום הולדת סדנאות מנהלים פיינטבול

מה עושה חברת הפקת אירועים

חברת הפקת אירועי חברה בפרט ואירועים בכלל תתכנן, תתאם ותפקח על האירוע, לרבות: שינוי הסביבה הנתונה כדי לשקף את מטרות המתכנן ואת נושא האירוע, השכרה והקמה של במות תאורה, גופי תאורה וכל מופע אור פוטנציאלי, התאמת רמות הסאונד והמוזיקה כדי לשפר את אווירת המסיבה, מציאת דרכים לעורר מצבי רוח מסוימים, הוספת תחושה של אווירה תיאטרלית לאירועים דרמטיים וכמובן מעל הכל תנסה החברה להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה.

משמעות הפקת אירועים היא לדעת להוציא את הרעיונות, אשר יכולים להיות מצוינים על הנייר, אל הפועל. עם זאת, כדאי לזכור כי אתם תהיו אלה שישלטו על חברת הפקת האירועים, מכיוון שהחברה יכולה להיות אחראית על האירוע מהרעיון ועד הורדתו לשטח, אך היא גם יכולה לבצע רק פן אחד באירוע.

הפקת אירועי חברה ושדרוג מיתוג המעסיק שלכם

העובדים נמצאים במקום העבודה לאורך שעות רבות המצריכים ריכוז והשקעה, לכן חשוב שהמעסיקים יאפשרו להם להתרענן בעזרת אירועי חברה מגבשים ומהנים. פעילויות ואירועים אינם משפיעים רק על העובדים, אלא גם מקפיצים את מיתוג המעסיק ואת מוניטין החברה. אדרנלין בשטח, מומחים כבר מעל 15 שנה ליצירת פעילויות גיבוש והפקות לחברות, מביאים אליכם את המידע על שדרוג מיתוג המעסיק שלכם ויצירת אירוע חברה בלתי נשכח.

מיתוג מעסיק מנצח

מיתוג מעסיק הוא האופן בו העובדים בשוק התעסוקה תופסים את החברה ואת מה שיש לה להציע לעובדים. מעסיקים יכולים לחסוך משמעותית בהוצאות שלהם על גיוס עובדים חדשים, זאת בעזרת בניית מיתוג מעסיק באופן נכון וחכם. כדי לחזק את המיתוג, המעסיקים יכולים לארגן אירועי חברה לגיבוש, להתפתחות האישית ולהנאה של העובדים, ובו בזמן למיתוג ולהעלאת ערך החברה בשוק התעסוקה. 

במה אירועי חברה תורמים לעובדים?

אירועים ופעילויות לצוותים וחברות מגבשים, מהנים ומשמחים, ואף יותר מכך – משפרים את איכות העבודה והיעילות של העובדים. עובדים מגובשים נהנים להגיע לעבודה, נכונים לבצע מטלות, חשים שייכות לארגון ומפיקים מהעבודה את המיטב. 

לכן חשוב שהמעסיקים ידאגו לארגן אירועים ופעילויות מחוץ לסביבת העבודה, בהם העובדים יכולים להכיר זה את זה באופן חברי מחוץ להקשר הישיר של העבודה השוטפת ולצבור חוויות משותפות, מה שיגבש ביניהם ויקל עליהם לעבוד בצורה אפקטיבית ורגועה יותר.

פעילויות ספורטיביות

מעסיקים שמזהים כי העובדים שלהם נמרצים, ספורטיביים ואוהבים לזוז, לרוב יבחרו בפעילויות בסגנון זה. למשל, הפעילות במתחם קרבות פיינטבול היא פעילות אתגרית, הכוללת משימות ספורטיביות, תכנון אסטרטגיות משחק וכמובן משחק המתנהל בעזרת רובי צבע. בסיומו של המשחק העובדים מגובשים ושמחים יותר, וחוזרים לעבודה באווירת צוות חדשה.

פעילויות חשיבה

מעסיקים שמזהים כי העובדים שלהם נהנים במיוחד מפעילויות חשיבה, פתרון חידות ועוד, לרוב יבחרו בפעילויות הכוללות חשיבה אתגרית קבוצתית. סדנת גיבוש ומנהיגות היא סדנה המאפשרת לעובדים ללמוד כיצד לנהל את זמנם בצורה נכונה, לתכנן מהלכים, לקבל החלטות מושכלות ועוד. פעילויות אלו מועברות בצורה חווייתית, ורכישת המיומנויות והכישורים החדשים מתבצעת מתוך החוויה. אירועי חברה יכולים להיות בסגנונות שונים, ובסופו של דבר החשיבות הגבוהה ביותר היא להנאה המשותפת והמגבשת של הצוות.

יכול לעניין אותך

סדנאות בישול בשטח

סדנאות בישול בשטח חלק מכל יום גיבוש או יום כיף הוא האוכל. גם עובדים חובבי אקשן ומלאי אדרנלין יצפו ביום כיף או יום גיבוש לחלק

קרא עוד »

חגיגות יום הולדת

חגיגות יום הולדת הפעלות ליום הולדת חגיגות יום הולדת יום הולדת הוא יום של חגיגה! הסיבה הכי טובה למסיבה בכל גיל ובכל זמן. אין אחד

קרא עוד »
יום כיף לעובדים יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעסקים

ימי גיבוש לעסקים אחת לשנה מקובל במרבית החברות להוציא את העובדים אל מחוץ למשרד לפעילות מהנה ומפנקת. ימי גיבוש לעסקים מאפשרים לצוותי העובדים להתאוורר, לנקות

קרא עוד »
חייגו