1-700-50-56-50

סדנאות גיבוש ומנהיגות

מתחם סדנאות גיבוש ומנהיגות (ODT)

מתחם משימות קבוע ואיכותי

משחקי משימות הצוות היינה תחרות קבוצתית שתאתגר אתכם שכלית ופיזית משום שההצלחה במשימות תלויה בכל אחד מהחברים וביכולת שלכם לעבוד יחד. המשחקים מורכבים ממשימות קבוצתיות המצריכות את הצוות לבצע תכנון מקדים לכל משימה ומשימה. כל קבוצה צריכה לתכנן את דרכי פעילותיה תוך כדי שיתוף פעולה, עבודת צוות והומור. אתם הולכים לגלות דברים חדשים ומפתיעים על אנשים שאתם חושבים שאתם מכירים, הפעילות מצחיקה ומשעשעת מאוד.

סדנאות גיבוש ומנהיגות – למה צריך את זה?

על מנת שצוות יוכל להתנהל במקצועיות וביעילות עליו להיות מגובש. הגיבוש הוא תנאי בסיסי לשיתוף פעולה והוא זה שיכריע את אופן העבודה של הצוות באופן ספציפי או של הארגון כולו. סדנה בנושא תכנון של חברת אדרנלין נועדה כדי להתאמן על תכנון מהלכים מבעוד מועד, על ניהול זמן נכון, על קבלת החלטות בצוות, ועל תקשורת בין אישית. כל הדברים האלו הם בדיוק הפרמטרים שיקבעו יעילות והצלחה של צוות. חשוב לציין שהסדנאות האלו מועברות בצורה חווייתית כך שלצוות לא תהיה תחושה של “עבודה” אלא יותר יום כיף ובילוי.

סדנאות אתגריות לגיבוש עובדים

אחד הדברים החשובים כשמארגנים ימי גיבוש לעובדים הוא לדאוג מצד אחד לאתגר ומהצד השני להנאה. סדנאות גיבוש ומנהיגות של חברת אדרנלין מעוררות אתגרים גדולים בקרב המשתתפים בהן וכמובן לא מדלגות על ההנאה. מדובר על פעילויות מתוכננות בקפידה, שפותחו לאחר מחשבה רבה כדי להשיג מטרות נעלות כמו גיבוש צוותים ויצירת מנהיגות.

 
חייגו